A. Zvyagintsev's «The Banishment» and the Tradition of Transcendental Cinema
- 作者: Klyueva L.B.1, Kljueva L.B.2
-
隶属关系:
- VGIK
- 期: 卷 2, 编号 4 (2010)
- 页面: 6-25
- 栏目: THEORY AND HISTORY OF CINEMA | AUDIOVISUAL ARTS
- URL: https://journals.eco-vector.com/2074-0832/article/view/15056
- DOI: https://doi.org/10.17816/VGIK246-25
- ID: 15056
如何引用文章
全文:
详细
The article investigates the language system of the
film «The Banishment» in terms of the Transcendental Cinema.
The main aim of this work is to discover how the structure of
the film and its specific language manifest the Transcendental
film «The Banishment» in terms of the Transcendental Cinema.
The main aim of this work is to discover how the structure of
the film and its specific language manifest the Transcendental
参考
- Лайтман М. Услышанное. Шамати, С. 33
- Bell С. Art. London. Chatto and Windus, 1913. P. 68.
- Д. Салынский Киногерменевтика Тарковского. - М.:"квадрига", 2009. С.30
- PaulShreder.P.3
- PaulShreder.P. 163
- PaulSchiader. P. 7.
- PaulSchrader. Р. 7.
- PaulSchrader. P. 9.
- PaulSchrader. P. 10-11.
- PaulSchrader. P. 11.
- PaulSchrader.P. 11.
- Лайтман М. Мой мир // Международная академия каббалы. Издательская группа Каббала - инфо. С. 213
- Paul Schroder. Transcendental Style in Film: Ozu, Bresson, Dreyer University of California Press, Berkeley, Los Angeles and London, 1972.
- Лотман Ю.М. Структура художественного текста. - М.: Искусство, 1970.
- Салынский Д. Киногерменевтика Тарковского. - М;. «Квадрига», 2009.
- Умберто Эко. Роль читателя. Исследования по семиотике текста. - СПб.: Symposium, М.: Изд-во РГГУ.2005.
补充文件
![](/img/style/loading.gif)